شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

اعلام موجودیت مرکز حمایت آنلاین از کودکان در اینترنت

 

کودکان با مرکز حمایت از کودکان در اینترنت تماس بگیرند

 

 

مرکز حمایت آنلاین از کودکان در اینترنت با بودجه پنج میلیون پوندی در انگلیس اعلام موجودیت کرد.

کاربران اینترنت و کودکان می توانند به صورت بیست و چهارساعته با مرکز حمایت از کودکان در اینترنت تماس بگیرند و مظنونان احتمالی به سوء استفاده از کودکان در اینترنت از جمله سایت های پورنوگرافی کودکان را گزارش بدهند، مسئولان امنیتی با ردیابی این مظنونان تعقیب قانونی آن‌ها را آغاز می کنند.

سازمان حمایت از کودکان در اینترنت با بودجه پنج میلیون پوندی در بریتانیا آغاز به کار کرده است و اولین گزارش های خود را به پلیس برای تعقیب قانونی مظنونان ارائه داده است.

منبع : http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=3565

 

افزایش نیاز به نیروی کار در حوزه IT

 

افزایش نیاز به نیروی کار در حوزه IT

 

به گفته برندان کورتنی، نایب رئیس شرکت کاریابی Spherion  : «در حال حاضر، به وضوح مشخص است که بازار کار به نفع کارجویان در حوزه فناوری اطلاعات است. کارکنان این حوزه تقریباً پا به سن گذاشته‌اند و نزدیک به بازنشستگی هستند. با موفقیت شرکت‌هایی چون گوگل و MySpace، که پیشگام پدیده وب دو هستند، هر روز فعالیت‌های جدیدی ظهور کرده و نیروی کار بیشتری مورد نیاز است.»

 


در گزارش فصل اول «استخدام IT» این کشور آمده است که 48 درصد شاغلین در حوزه فناوری (در مقایسه با 34 درصد کل نیروی کار) پیش‌بینی می‌کنند که طی ماه‌های آینده به جستجوی کار تازه‌ای بپردازند و در این میان، کارکنان حوزه IT امید بیشتری به یافتن شغل جدید دارند. امنیت شغلی برای کارگران حوزه IT در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی 19 درصد محاسبه شده که بالاتر از متوسط امنیت سایر مشاغل (14 درصد) است.

منبع : http://www.shabakeh-mag.com/Articles/Show.aspx?n=1002353 

گیم‌کنترلر برای گوشی‌های موبایل‌

 
گیم‌کنترلر برای گوشی‌های موبایل‌
 
 
شرکت Zeta Game Controller خبر از ساخت و عرضه گیم‌کنترلری کارا برای تلفن‌های هوشمند داده است.
 



این دستگاه که با مدل‌های HP IPAQ rw 6100 و LG C8000 کاملاً سازگار است، امکان کنترل و مدیریت بازی‌ها را روی این گوشی‌ها فراهم می‌کند. دستگاه مذکور دارای شش کلید است که می‌توان آن‌ها را به صورت ترکیبی در بازی‌های گوناکون نیز  به کار گرفت. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که براحتی در یک دست جا می‌گیرد و وزن بسیار ناچیزی دارد. این گیم‌کنترلر از باتری اضافه استفاده نمی‌کند و از باتری خود گوشی استفاده می‌نماید.
 

فینال مسابقات اعزامی به المپیک جهانی بازی‌های کامپیوتری

 

فینال مسابقات اعزامی  به المپیک جهانی بازی‌های کامپیوتری

 

مرحله نهایی بخش ایران المپیک جهانی بازی‌های کامپیوتری ، روز پنجشنبه در دانشگاه تهران آغاز شد.

در این المپیک که از سال ‪ ۲۰۰۰‬به صورت مرحله‌ای و در ابتدا با حضور ‪ ۷۵‬کشور آغاز شد، شرکت‌کنندگان به صورت دوره‌ای مراحلی را پشت سر گذاشته تا آخرین نفرات به بخش نهایی المپیک راه یابند.

قرار است فینال مسابقات نیمه دوم سال جاری میلادی در ایتالیا برگزار شود.

در مرحله فینال مسابقات هفت بازیکن برتر ایران نیز شرکت خواهند داشت.

المپیک مسابقات کامپیوتری و ویدئویی ‪ World Cyber Game‬از سوی شرکت سامسونگ به راه افتاده است.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت ‪WCGZone.com‬ مراجعه کنند.

منبع: http://www.irna.ir/fa/news/view/menu-279/8506127306100932.htm

زنگ خاصی برای موبایل بچه‌ها

 

زنگ موبایل بچه‌ها

 

دانش آموزان آمریکایی طی اقدام جالبی نوع خاصی از زنگ تلفن همراه در اینترنت پیدا کرده‌اند که بسیاری از معلمان قادر به شنیدن صدای آن نیستند.

به نوشته ماهنامه کاربران ماشین‌های اداری و رایانه این زنگ دارای تن خاص و فرکانسی است که توسط اکثر بزرگسالان قابل شنیدن نیست.

بسیاری از انسانها با افزایش سن قدرت شنوایی خود را از دست می‌دهند و یا حداقل قدرت شنوایی نوجوانی و جوانی را ندارند و نمی‌توانند صداهای فرکانس بالا و خاص را بشنوند.

منبع : http://www.irna.ir/fa/news/view/menu-279/8506127572114159.htm