شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

بچه ها اسباب بازی هایتان را در اینترنت مبادله کنید

خانم  میشل مکسیا Michelle Maxia  ( در این عکس با دو بچه اش) بعد از چند سال کار بعنوان پلیس و بعد از بچه دار شدن ،خودش را بازنشسته کرد تا به خانه داری  و بچه داری بپردازه. او همیشه  در اینترنت و غیره بدنبال خرید اجناس ارزان بود. یکروز که در اتاق انتظار مطب یک کایروپراکتور ، با یکی از دو بچه اش نشسته بود متوجه شد که بچه کوچک یکی از مراجعین به مطب ، از اسباب بازی که دستش بود ناراضی است. ازش پرسید پس چه نوع اسباب بازی دوست داری؟. پسرک گفت فلان نوع . میشل بیکباره متوجه شد که پسر کوچک خودش همون اسباب بازی مورد علاقه اون پسرک را داره و اصلا ازش خوشش نیومده. و اتفاقا از  اسباب بازی اون پسره خیلی بیشتر خوشش میاد.  به اون پسره گفت مایلی که با پسر من طاق بزنی (مبادله کنی) ؟ و او با خوشحالی گفت حتما.

و از اینجا بود که جرقه ای در ذهنش زده شد: ایده تبادل اسباب بازی در اینترنت.

او   از اکتبر امسال یک سایتی  بنام www.toyswap.com  براه انداخت . در این سایت اول باید مجانا عضو بشی و هر عضو با یک نام و پس ورد  وارد سایت میشه و لیستی از اسباب بازی هایی که میخواد و یا داره  را وارد می کنه. این سایت احتیاجات شما  را با لیستهای سایر اعضا  مقایسه می کنه  و خلاصه  نیاز های اعضا را با همدیگه  مچ می کنه . به ازای هر معامله، فقط یک دلار به خانم میشل تعلق میگیره.  برای راحتی، ارزش اسباب بازی ها را بصورت یک طیف و با رنگهای مختلف نمایش میده .مثلا اگر اسباب بازی شما ارزشش بین صفر تا مثلا ۱۰ دلاره در طیف رنگ زرد قرار میگیره و الی آخر... در ضمن به ازای هر پنج معامله ، به شما یک اسباب بازی مجانی داده میشه...

اگر کسی اسباب بازی برای معامله نداره هم میتونه از سایر اعضای این سایت بخره و  خلاصه عضویت و مبادله و نمایش اسباب بازی در این سایت  مجانی است اگر هم اسباب بازی شما ارزشش کمتر  از اسباب بازی طرف مقابل باشه می توانید تفاوت قیمتش را نقدا و یا با اضافه کردن یک اسباب بازی  جبران کنید.

منبع : http://www.usatoday.com/tech/news/2005-12-14-toyswap-website_x.htm

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد