شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

شباب نیوز

آخرین اخبار نوجوانان

نرم‌افزار آموزشی زمین‌شناسی برای کودکان طراحی شد

به همت محققان سازمان زمین‌شناسی نرم‌افزار آموزشی زمین‌شناسی برای کودکان طراحی شد
به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با علوم زمین شناسی و معدن و ایجاد انگیزه و علاقه درونی نسبت به علوم، نرم‌افزار چند رسانه‌یی «ز، مثل زمین‌شناسی» به همت گروه فن‌آوری اطلاعات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تهیه و تولید شد.

در این نرم افزار سعی شده است با استفاده از شخصیت‌های کارتونی، مفاهیم پیچیده زمین‌شناسی به صورت شعر، ترانه و داستان ارائه شود.

منبع : ایسنا

نظرات 2 + ارسال نظر
داداش دانیال دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:14 ب.ظ http://music-city.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشم اومد به من هم سر بزن من وبلاگ رو با موزیک درخواستیه شما دوستان عزیز آپ کنم خوشحال می شم سر بزنی ممنون

داداش دانیال دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://music-city.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشم اومد به من هم سر بزن من وبلاگ رو با موزیک درخواستیه شما دوستان عزیز آپ کنم خوشحال می شم سر بزنی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد